مسئول واحد:

 

مدرک تحصیلی:

 

شرح وظایف:

 

  • دریافت نامه ها، اوراق، پرونده ها و سایرمکاتبات رسیده
  • نگهداری و بایگانی اوراق، نامه ها و گزارشات و سایراسناد مربوطه درمحل های مخصوص
  • ابلاغ دستورات صادره از مدیریت مربوطه به اشخاص و واحد های تابعه برحسب خط مشی تعیین شده و درصورت لزوم پیگیری آنها
  • تنظیم اوقات جلسات و کمیته هایی که در دفتر مدیریت تشکیــل می شود و اطلاع رسانی به اعضای جلسه یا کمیته
  • پاسخگویی به مراجعین و درصورت لزوم  فراهم آوردن امکانات انجام درخواست های متقاضیان و مراجعه کنندگان که تقاضای آن بدون ملاقات با مقام ذیربط امکان پذیراست
  • تهیه و نگارش  پیش نویس برخی از نامه ها و گزارشات