مسئول واحد:
مدرک تحصیلی:
شرح وظایف:
- دریافت نامه ها، اوراق، پرونده ها و سایرمکاتبات رسیده
- نگهداری و بایگانی اوراق، نامه ها و گزارشات و سایراسناد مربوطه درمحل های مخصوص
- ابلاغ دستورات صادره از مدیریت مربوطه به اشخاص و واحد های تابعه برحسب خط مشی تعیین شده و درصورت لزوم پیگیری آنها
- تنظیم اوقات جلسات و کمیته هایی که در دفتر مدیریت تشکیــل می شود و اطلاع رسانی به اعضای جلسه یا کمیته
- پاسخگویی به مراجعین و درصورت لزوم فراهم آوردن امکانات انجام درخواست های متقاضیان و مراجعه کنندگان که تقاضای آن بدون ملاقات با مقام ذیربط امکان پذیراست
- تهیه و نگارش پیش نویس برخی از نامه ها و گزارشات
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: