مسئول واحد:

 

مدرک تحصیلی:

 

شرح وظایف:

 

  • پیگیری نیازهای استخدامی و اعلام نیاز دستگاه با توجه به پست های بلاتصدی
  • صدور احکام مرخصی، ارتقاء طبقه، مأموریت، نظیرآن با رعایت قوانین و مقررات مربوط
  • تهیه احکام پرسنلی
  • بررسی ارزیابی عملکرد کارکنان و اجرای صحیح آن
  • امور مربوط به کارکنان مشمول طرح لایحه نیروی انسانی، پیام آوران بهداشت
  • تشکیل کمیته مختلف مربوط به منابع انسانی در خصوص نقل و انتقالات ، آموزش ، ارتقاء رتبه وطبقه ، تغییر عنوان، طرح تکریم ارباب رجوع و پیگیری مصوبات کمیته
  • انجام امور مربوط به مرخصی کارکنان
  • اجرای امور تشکیلات و طرح های طبقه بندی مشاغل و تشکیل کمیته های مربوطه
  • انجام امورات مربوط به تمدید قرارداد کارکنان پیمانی و قراردادی
  • انجام سایر امور مرتبط از قبیل استعلام از مراجع ذیصلاح درخصوص تاییدیه تحصیلی واصالت گواهینامه عدم سوء پیشینه
  • ثبت کلیه نامه های وارده و صادره بصورت اتوماسیون و دفتر اندیکاتور
  •   تفکیک و توزیع نامه ها و ارجاع به واحدهای مربوط
  • تایپ نامه ها و یادداشتهای اداری و تصحیح آنها در صورت لزوم
  • حفظ و نگهداری نامه ها، اوراق، اسناد و مدارک و پرونده های محرمانه مطابق مقررات و اصول بایگانی و تهیه فهرست مربوط بر اساس روش تعیین شده.
  •   پیوست کردن پرونده ها یا سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور.
  •   تحویل پرونده های مختومه به بایگانی راکد